روش تعیین شایسته ترین پنکک
نوشته شده توسط : علیپور


روش تعیین شایسته ترین پنکک

بهترين مارك پنكيك
استاده از یک پنکک خوب، تاثیر بسیار متعددی در زیبایی شما داراست. پنکک دنادیا آیتم بسیار قابل قبولی برای شماست زیرا کیفیت بالایی داراست و هیچ محدودیتی در تنوع رنگ ندارد.

در صورتیکه پوست شما چرب میباشد، میتوانید به جای کرم پودر صرفا از پنکک به کارگیری فرمائید البته در کل پنکک برای تمامی مدل پوست مطلوب میباشد.بهتر میباشد پنککی گزینش نمایید که با رنگ صورتتان هماهنگ باشد. در صورتیکه پنککی تعیین فرمایید که از پوست شما یک یا این که چندین جايگاه پر‌نور خیس باشد، ممکن میباشد پوست شما تناژ دودی یا این که خاکستری بگیرد. در صورتی‌که پوست روشنی دارید، بهتر میباشد از پنککی استعمال نمائید که تناژ صورتی رنگ دارااست و یک یا این که دو سکو از پوست خودتان پر‌نور خیس میباشد. اما در شرایطی که پوست شما رو به تیره یا این که سبزه میباشد، پنکک هایی که تناژ رنگ زرد یا این که نارنجی رنگ دارا هستند، شایسته ترین تعیین برای شما میباشد. گذشته از خرید پنکک می بایست بدانید چه مدل پوستی دارید و مبنی بر آن پنکک آیتم نظرتان را بخرید.

جور پوشش دهی پنکیک ها مختلف میباشد. برخی از پنکک ها به صورت سطحی پوشش میدهند و برخی دیگر کاملا پوست شمارا می پوشاند. در حالتی‌که دوست دارید آرایشی طبیعی و ملایم داشته باشید، بهتر میباشد از پنکک هایی به کار گیری فرمائید که پوشش دهی کمتری دارا‌هستند حتی میتوانید از پنکک های سوای رنگ دنادیا به کارگیری نمائید. پنکک های سوای رنگ معمولاً واضح و سوای رنگ میباشد و تهیه و تنظیم کننده آرایش و پیرایش میباشد و مطلوب پوشش دهی وجود ندارد. شما میتوانید برای براق خیس شدن پوست صورتتان از آن به کار گیری فرمایید. پنکک هایی که پوشش بی نقص یا این که میانگین دارا‌هستند، تمام ناهمواری ها و عیوب پوست را پوشش می‌دهند. در صورتی پوست چربی دارید می بایست از پنکک مطلوب پوست های چرب به کار گیری نمائید. این پنکک دربردارنده موادی میباشد که سبب در دست گرفتن مقدار ترشح چربی پوست میگردد.اگروست شما کم آب میباشد هیچ گاه از پنکک های مات به کار گیری نکنید به جای آن از پنکک های واضح به کار گیری نمائید. این پنکک چوست شمارا یک پارچه مینماید و بازدارنده پوسته پوسته شدن میگردد.

طرز استعمال از پنکک دنادیا
پیشین از استارت پیرایش پرایمر متناسب با پوست خویش را بزنید. برای پخش کردن پنکیک روی چهره، از یک پد آرایشی یا این که اسفنج به کار گیری نمائید و پنکک را به صورت یکنواخت روی صورتتان پخش نمایید. روی میانه ملاحظه کنی و اواسط ابرو که منطقه T رخ نامیده می گردد، پنکک بیشتری بزنید. یک کدام از ترفندهای مهم و اساسی گذشته از پنکک زدن این میباشد که یک قطعه یخ روی رخ بمالید. این عمل منافذ گشوده پوست را می بنند و موجب در دست گرفتن ترشحات بیشتراز حد چربی می‌گردد.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك پنكيك ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: